Followers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 29 Mac 2011

Semester Terakhir Di Kolej Kediaman

Nie entri paling sedih kalah entri lepas kene cerai! 3 tahun menginap di kolej kediaman Za'ba, Last2 untuk semester depan yang bermula pada September nanti keputusannya aku 'DITENDANG'. Padan muka kau, buku aktiviti tak anta! Perlu ke kau harap orang antakan buku aktiviti kau Ayu oi!!!!

Aku rasa macam nak meraung pun ada. 3 tahun aku bersenang-lenang dengan kehidupan di kolej, tapi menjelang semester akhir aku tercampak ke luar kandang lembu, itik, monyet cemgini! Camane nak cari rumah sewa? Camane nak pegi cari tuan rumah sewa? Camane nak bayar cengkeram rumah 2 nanti? Camane nak pegi clas nanti? Camane nak tue? Camane nak ni? Oh Menarik Giler! Haram 1 ape pun kau xtau Ayu.

Hurmm.. aku berkira-kira, cuti sem nanti aku belajar sume-sume persoalan kat atas ni! Kesian aku dan segerombolan senior lagi yang senaseb macam aku. Takpe lah! terima kaseh meremove aku dari kolej terchenta nie! Bila pk2 balik, bagus jugak felo baru BLOK D tue tendang request aku, ada la jugak pengalaman sebesar kuman berpeluh-peluh cari umah sewa nanti.




Cantek kan blok aku. :'(

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...