Followers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 7 Jun 2011

Pengutuk Si Anon Itu Jahat

SALAM..


Lama tidak menaekkan sebarang entry. Traffik pun tahap orang tua tunggu depan kubur. Oh! xpe 2 xpenting sebab aku bukan seorang yang gila untuk up kan traffik dengan cite-cite panas yang menghangitkan. Lebih baek fokus pada traffik akhirat yok. TAPI, walaupun tidak menaekkan sebarang entry, aku masih ligat berblogwalking kat sini untuk menguruskan badan ye!


Antara salah satu entry yang aku paling minat untuk baca ialah entry yang mencanang si Anon-anon yang mengutuk secara tidak langsung di belog2 yang terkena malapetaka tersebut. Pelbagai bahasa yang melambangkan kecetekan akal dihamburkan untuk si anon-anon ini.


Sekali anon 2 jahat 1000 kali aku katakan penaek entry tentang anon tersebut jahat. Sebab ape?

1) Penaek entry 2 saje untuk up kan traffic secara kotor dengan menaekkan entry berkenaan anon tersebut. Taktik tersebut dilihat agak murahan dan menyerlahkan lagi KEBODOHAN sang penaek entry tersebut!

2) Sudahlah anon tersebut berdosa, si penaek entry tersebut lagi saja2 kreditkan dosa ke dalam akaun sendiri. Kalau anon 2 makan tahik, si penaek entry pun nak sumbat tahik makan jugak ek?

3) Si penaek entry kompem ek si anon 2 kutuk dia? Kalau x kompem xpayah la saje-saje up kan entry berkaitan dengan beliau. Sape makan telur sendiri kentut busuk kan?

4) Anon 2 tahu si penaek entry salah sebab 2 die attack. Tapi, si penaek entry kadang-kadang terlupa diri memang takkan mengaku 2 salah sendiri.

5) Anon 2 sudahlah senteng akal! Si penaek entry lagi mempunyai masalah sindrome akal yang kronik sebab naekkan entry yang agak hangit untuk tarik followers komen then maki-maki lagi si anon tersebut. Maybe dengan cara ni si penaek entry rasa puas kan? (Entah si anon 2 xtahu pun dia kena maki).

6) Si penaek entry rasa panas sebab anon berjaya hangitkan dia then cara untuk lepaskan kemarahan adalah menaekka entry dengan kata-kata yang agak kesat kepada si anon tersebut.


Kesimpulannya


Kalau kita sudah diaibkan dengan si anon tersebut, cubalah naekkan entry 'TEGURAN' yang betol. Tidak perlu menggunakan cacian yang menghentam lapan belas kali ganda kuasa dua kepada anon tersebut. Ini membuktikan bahawa si pengutuk sang anon ternyata lebih JAHAT berbanding dengan anon tersebut.



BAHASA JIWA BANGSA


:)





7 ulasan:

  1. kalau camtu.... 2,2 la tak betol..!!

    betol x..?? pikir sblom ckp..

    BalasPadam
  2. a'ah lebih krg gitu ler.. yg kutuk 2 da la bersalah.. yg kene kutuk 2 pulak menghentam 18 kli ganda

    BalasPadam
  3. betul..bila kita xmenegur dengan betul jadi kita sama jer dengan anon tu..betul x..

    BalasPadam
  4. ini macham worang pun ada ka....apadaaaa.....

    BalasPadam
  5. ade la layar_lara.. org mcm nie die bajet die BETOL je.. sbb 2 die suke ati je naekkan status bajet ala-2 die betol.. padahal....

    BalasPadam
  6. Seteju dengan cikgu,banyak berlaku dlm dunia blogging ni><
    *hehe sebenarnya tak kenal pun,baca akak berpraktikum dibawah ;D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...