Followers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 23 September 2010

:: bACk.. bACk.. bACk ::

Weeeee.. Assalamualaikum sume!!!! Mau jerit kuat-kuat kat sini. Sungguh mengada macam suara kau kuat.. Hehe.. uwaaaarghh sgt rindu. Perasannnn.. tade pun orang rindukan kau! Adess, sungguh lama tak masuk belog nie. Tade hati pun nak taip2 entry sebab sangat sebok kot dengan assigment! Saje je aku buat sebok padahal aku tak buat pun assignment.

Actually.. kul 7 lebih tadi baru je abes test. Test nie betol-betol BENGONG + BONGEK!! Even bengong + bongek, alhamdulillah aku masih mampu untuk menjawabnya. Mampu je la kan.. betol ke tak wallahualam. Best giler tengok ramai bloggers taip entry tentang raya. Aku ni jeles cukup pandai tapi cakap nak taip, tade taip2 pun. Malam nie buat gedik padahal assignment berlambak.

Sekarang dah tade istilah2 raya sebab aku da semakin sebok sebab time raya aritu aku buat-buat sebok sampai aku tak sentuh sebesar habuk pun assignment. Sekarang bila orang dah tak sebok aku plak yang gedik sebok. Padan muka! Orang raya kau nak raya, last2 assignment kau PUASA! Sukew la baca entry2 korang sume! Aku nak wat entri macam korang jugak tapi tak mampu sebab banyak keje.

Sampai lecturer pun da mengamuk sebab tak wat assignment. Tingat lagi kata lect aku semalam " cepat-cepat la present sementara PINTU TAUBAT masih terbuka ". Memang giler sem ni sebab bertembung dengan raya saat lect saje wat2 bz bagi assigment. Pasnie.. nak sambung untuk forum selasa depan. Masak la kau Ayu!

Neway.. selamat hari raya sume!! Raya tanpa SUAMI di sisi.. 

Ahakzzz >.<

# gedik jap ek.. saje tunjuk gambar # Hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...