Followers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 3 September 2010

:: sELamAt hAr! rAyA bLogGErs ::

Selamat Hari Raya sume. Saye nak cakap @ wish banyak-banyak tenkiu kat sume-sume yang sudi follow-difollow dan bace entri sambil jerit-jerit kat belog saye. Korang sume terbhaekkkk!! Even kite sume tak kenal sesame sendiri, tapi bila saye atau korang yang follow, mesti kite akan follow sesame sendiri balek kan?? Terkejut jugak bila dapat jadi kawan korang sume. Sume berbakat menaip entry. Gempak-gempak seyhh!

Saye mule nak mengarut nie. Dan sebenar-benarnya, saya cuma nak cakap 'SELAMAT HARI RAYA' rakan-rakan bloggers saye yang shantek dan nsem selalu. Siyes la, korang sangat-sangat cumil & macho bila menulis entri di belog masing-masing. Rasa macam nak cubit. Hahahaha.. Jahaattt kau!!
 
saye sayang sume kekaseh hati saye di atas >.<

Saye mintak maaf walaupun saye xpernah buat dosa dengan kalian.. Hehehe.. Balek kampung elok-elok. Nanti, korang sume postkan la entri raye korang yang gempak-gempak k!! Hehe.. Kim salam keluarga, lembu kambing yang bakal menjadi korban, ayam-ayam yang bakal singgah di mulut, kueh-mueh, ketupat rendang dan pape je la makanan yang korang makan nanti..
 
 
 
 
 
Buhbye sume.. saye balek dulu. Hati-hati tau korang sume..

>.<

hati-hati ye kengkawan bloggers!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...