Followers

Jumaat, 24 September 2010

:: cOkLAt, cOkLAt ::


Tenkiu awak,, hehe tue je la saya nak cakap sebab bagi coklat kat saye semalam. Eh! bagi coklat pun kau kesah ke? Em.. sangat aku kisah dan aku memang nak post entri pasal coklat tue kat sini. Sepanjang 22 tahun aku hidup, dia sorang je yang sudi hantar coklat dari Labuan ke Tg. Malim okei! Hantar bukan secara pos okei tapi secara orang putih cakap "face to face". Mau aku tak VANGGA kot! Tade pun orang nak buat kat aku macam tue sebelum nie! Tapi semalam dia dah buat. (gedix je kau kan!)
* ketiga-tiga coklat nie berunsurkan fav saye.. damn loike *

Hehe.. coklat-coklat tue membuatkan rindu aku kat dia agak susut. Jap je la susut, pagi ni dah naek balek. Hahaha.. agak gatal di sini ye! Sebenarnya, coklat tue bukan kayu pengukur di sini, tapi keikhlasan. Okei sekian..

* tenkiu awak*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...