Followers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 22 Julai 2010

:: sUNy! !tU n!kmAt ::


HIDUP.. memang sangat-sangat tak adil!! Keadilan itu xpernah berpihak pada yang sepatutnya. Malah akan ada sahaja jurang yang menyasarkan seseorang itu pada landasan yang sepatutnya. Jiwa-jiwa di luar sana memang buta!! Buta dan akan terus buta!! Bermaharajalela bila berjaya menyakiti hati manusia yang bernafas ini. Entah ape2. Hendak saja aku memaki hamun tapi apabila difikirkan orang yang buta hati takkan pernah bergerak seiring dengan orang yang celik hatinya.

Jujur-sejujur-jujurnya aku seakan berputus asa dengan kehidupan yang aku lalui sekarang. Canaian aku seolah-olah memakan diri sendiri. Entah apa lagi yang kurangnya. Aku tak mampu mengubah diri untuk orang lain. Aku bahagia dengan cara aku tanpa mengharap ihsan daripada orang lain. Aku tak perlukan kasih sayang penipu durjana di luar sana. CUKUP!!!.. andai kekecewaan masa lalu itu menghukum kesilapan yang pernah aku lakukan dahulu.

Kesunyian yang ALLAH berikan pada ku yang hina & lupa ini kadang-kadang ada kemanisannya. Cuma.. aku masih belum menjadi sebahagian daripada orang-orang yang tahu bersyukur.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...