Followers

Khamis, 22 Julai 2010

gELagAt pENuL!sAN 5 jAm kUL!AH ::


Okeh.. kuliah kita masih berbaki 1 jam 30 minit lagi. Ya Allah, mata dah macam tumpah gam je nie. Dah la parking baek punyer depan lecturer nie. Nak je aku tarik beg letak kepala atas meja. Coklat dabes aku makan but mata makin layu. Aduiii.. bape jam suda kelas pagi nie? 5 jam tanpa henti kot??

Nie cara yang paling terdesak aku terpaksa buat. Lecturer ni pun agak2 ler. Stop la jap!! jap je. Kawan-kawan sebelah dari tadi maen past2 kertas. Dari tak penuh sampai ke penuh kertas nie. Superb betol la otak aku time paper edu nie. Karat suda. Hahaha.. makin laju Enck ini memberi syarahannya. Rasa macam nak bawa je beg yang kat bawah meja ni masuk toilet. Tido atas toilet sure2 best.. Hahaha =)

Slide ni sangat banyak kott.. Tak larat nak tengok dah.. Nie hasil2 karya kreatif time lecturer edu mengajar kat depan. Naseb tak kantoi jek..

Boring...
Lapar...
Setuju!!
Agree with you.. Hahaha =))
Hahaha..
Ape-ape ajalah..


Bola kuar la kelas..
Jom!!!!!
Gile, nak mampos!
Dok luar clas je..


Nasi Lemak!!!!!
Haha...
Rindu nasi kuning Sabah
Nasi kerabu, dagang best!
Hahahaha =))
Makan je ingat.. 
Lapar la...


Jom tido dlm jamban..
Ayu.. nie bukan clas PPI la... Darul Puteri
Ada mangkuk jamban kan dalam tu.. Jom bawa beg buat mcm bantal tido atas mangkuk tu!!!


Ish 3x.. sampai mcm 2 skali..
Tak tahan nak gelak.. 
Hahahahahaha..
Berat ngantuk tahap cipan 2..
Banyak2 sabar la...
Hahaha.. =))
Ayu la tu...
Aduii.. kuat sungguh lecturer nie berdiri..
Minum tongkat la 2..
Hahahahaha =))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...