Followers

Rabu, 14 Julai 2010

:: JANGAN BIARKAN AURAT ANDA TERDEDAH & TERJUNTAI DI FB ::


Sekarang nie macam dah jadi trend di FB.. di mana kaum-kaum wanita menjaja aurat mereka. Jujur.. saye katakan di sini, saye teramat malu untuk meng 'approve' wanita-wanita mcm nie. Sudahlah dengan berpakaian ala-ala 'MISKIN XCUKUP KAIN', bley pulak dengan tanpa segan silu melayan komen-komen dari lelaki.


Awak cantek?? Okeh.. fine korang2 cantek. Tapi tolonglah kaum-kaum wanita yang suke mendedahkan aurat-aurat kat FB 2.. tolong tebalkan rasa hormat pada kaum adam. Ye.. memang dorang yang akan tanggung DOSA.. tapi sekurang-kurangnya, kita bukan salah seorang yang membuka ruang dosa kepada mereka. Sajikan yang haram dipandang itu pada yang HALAL nanti. 


Bukan berkata saye BAEK.. tapi saye malu. Rasa teramat berdosa bile saye meng'approve' wanita-wanita sebegini. Saye tak mampu menegur tapi bile saye diamkan kadar dosa saye melambung-lambung naek macam SAHAM. Sudahlah dosa saye pun tidak terampun, ingin menambah pula dosa disebabkan orang lain. Duhai wanita termasuk saye sendiri.. jangan terlalu ghairah dalam meraih perhatian seorang lelaki untuk kita. 


=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...