Followers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 23 Disember 2009

:: En3 pLg bOdOh ::


Haishh.. ni sume bezpren aku punyer pasal la nie.. Aku ketakutan now!! Ndang ko memang la suke menakotkan aku. Kalau korang bace en3 nie mesti kutuk aku giler2 hape? Arghhh.. Ndang memang suke bikin kekalutan dalam hidupku.


En3 kali nie berbeza ckit la. Urmmm..clap berbeda banyak skali. Ish.. sumenye berpunca dari N.D.A.N.G. Mesti korang tertanya-tanya pasal ape kan? Urmmm.. sume ni berpunca dari monster dalam toilet tue. Aku dah diselubungi ketakutan. Teringat bermalam di rumah Ndang di blok lelaki (Enigma). Peristiwa yang barangkali menakutkan aku untuk terus menginap di rumah Ndang. Baek aku balik tidow umah aku lagi selesa.


Bukan bercakap tentang keselesaan tetapi berfokus pada keadaan monster. Huwaaa.. aku sangat alah n takut pada bebola hitam yang berada di dalam flash tandas. Ketakutan akan membuatkan aku memaksa orang2 di sekelilingku untuk teman aku g toilet memalam. Bukan niat menyusahkan tapi T.A.K.U.T. Sangat alah dengan benda2 pelik dan menggerunkan di dalam toilet @ di sekitar kawasan yang mempunyai tangki, paip, saluran @ etc yang berkaitan dengan kerja2 pemasangan.


Ndang sentiasa setia menakutkan aku dengan benda alah tersebut. Conclusion.. Ndang hargailah tandas umah aku sem depan okeh!! Tandas umah aku n hosmet2 aku sentiasa dijaga dengan sempurna.. Ngee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...