Followers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 23 Disember 2009

:: bErAkhIr sUdAh cUtI sEmEstErku ::

Tatkala aku menaip en3 nie aku sudah berada di Tg. Malim bahkan baru je sampai. Sampai2 je terus taip en3 nie kunun2 mau update blog ni. Agak lama x mengupdate bcoz of my sis nye broadband rosak gara2 lappy aku diserang virus.


Now.. my lappy da okeh balik. Yeppy.. gumbiranya. Thx kat bakal abang iparku.. Ngee.. Upah kasi kawin ngan akakku thn depan yerk. Kini.. aku di Tg. Malim untuk menjalankan gerak kerja utk Open Day Za'ba xlama lagi. Bermakna cuti semesterku kali ini xsampai sebulan pun. Urmm.. tapi dah menjadi t/jawab..


Uwaaa..sedey salam ngn ma n ayah semalam. Rasa macam dah nak terkeluar air mata jernih nie tapi cover. Kang ma aku cakap buang tabiat plak.. huhu.. Neway cuti semester ni mcm xbesh jek la. Dapat rest kat umah atas kusi yang empuk n menonton tv plasma yang ala-ala panggung wayang 2 kejap je. Pastu dah kene balik. Heeee.. Ngade.


Okehla.. nak tidow.. Pala mereng 360 darjah deh.. Daa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...