Followers

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 23 Disember 2009

:: CaYAnG + RiNdU B.A.M ::




tembam yang kiut. Fotogenik + gedix
 

Tak sampai sehari pun aku jejakkan kaki kat kolej nie aku dah rindukan family aku. Cuti semesterku sangat2 singkat. Tak sempat meluangkan masa untuk family terchenta. Tak puas lagi aku kene marah, kene leter, kene macam-macam kene lagi time kat rumah hari tue. Now aku dah kembali semula ke kolej.


Saat yang paling aku rindu time cuti semester hari tue ialah kacau adik aku. Memang aku tak pernah puas kacau die, cium die, ejek die, ugut die, paw makanan die, pau eskrem die, snap pict die. Memang aku xkan pernah puas untuk apa-apa yang berkaitan dengan die. Apa yang aku perasan pada adik aku y sorang nie.. siyes cakap makin die besar, makin die kiut. Sebab 2 menjadi motif untuk aku kacau die.



Wajahnya tatkala kebuhsanan menunggu.. =p
 

Macam-macam gelagat die yang aku perhatikan. Time g kedai perabot macam-macam yang die mintak. Salah satunya meja study. Perghhh.. memang dasar berlagak anak orang kaya adik aku nie. But die berjaya mendapatkan meja stdy yang lebih mahal dari meja makan kat dapur rumahku. Then die mintak lagi katil. Ma aku senang je kasi ayat kat die 'eh adik, ko egt ko ank org kaya baru ke?'. Urmmm.. hambekkkk!! Adik aku yang nie suke demand. Kadang-kadang naek jelik aku dengan perangai die. Melampau-lampau.



Entah siapa yang die ekut.. barang n koleksi pakaiannya termasuk kasut sumenye berasaskan pink. Muntah aku tengok but makin kiut aku rase. Maybe mak aku meluat tengok kaler pink time pregnantkan die sebab 2 die giler pink. Neway dik.. akak memang cayang kamu la.. Teringat die menjerit 1 umah bile aku panggil die tembam. Haha.. sudah ku cakap, aku suke mengacaunya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...