Followers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 15 September 2009

:: hANgINg OuT pLg bEz ::

Yezzz..berjaya gak kitorg hanging out reramai ritu. Pada geng2 aku yang xekut 2 jgn sedey2 tgk gmbar kitorg k. Dah korg yang xnak g kan.. Neway thx kat ndang, atok, zila, zehan, sue, anis.. Hikzzz..sgt2 bez n lagi bertambah rapat dan mesra hubungan kitorg.. haha..

Urmm..sgt2 teruja aku nk coretkan memori2 indah ngn korg sume. Hikzzz..tp lucu la klu aku nk cite kat cni. Kitorg ade 2 rmbgn. 1st g ke leb negara. c Zila, Zehan , Sue g plgkan buku. Nak dijadikan cite kitorg yang ala2 carte pndai ni nk g Bandaraya. Ahahaha..egtkan ndang nk g soping2 kat Sogo. Bygkanlah die bley wt senyap je lam LRT. So da smpi la Sogo bru la die bersuara "aku nk g Times". Hahaha..npk kan mmg la sengal. Pusing2 dulu lam Sogo then kitorg terus ke Masjid India sbb Ndang ckp nk g situ. Hahaha..smpi je kat Masjid India ndang merungut lagi "wei aku nk g Hang Tuah". Masya allah dah la puase time 2. So dah smpi kat Masjid India xkan la nk lepas peluang cam 2 je kan?????


So..kitorg amik la peluang ni g cuci2 mata kat Masjid India. Sempat jugak la aku menghabiskan duet ratusan RM di c2. Hahaha..rabun2 ayam seketika bila tibe di Masjid India itu. Masa yang diperuntukkan di situ lebih kurang sejam lebih jugak la. Then kitorg decide utk stay terus di Times.

Sampai je di Times kitorg sume mcm terkejut beruk jugak la terlihat 1 ruang deco ala2 kampung. Time ni hati diruntun hiba. Ingatan kami dibawa kembali ke kampung. Sempat jugek la melaram bergambar kenangan di situ.. Hikzzz.. sgt2 bez suasana di Times. Then kitorg terus decide utk maen bowl. Hahaha..xkire bulan puase ke x maen ttp maen. Uhuks..sgt melawakkan play game ngan geng2 aku ni esp c atok. Hihi.. Urmm..atok telah menyadiskan aku dgn keputusan game die.. Hahaha..atok t kite geng skali g ye..cheers..settt.


Dah puas2 melepak dalam pusat bowl 2 kitorg g jenjalan cuci mata di sekitar Times. Singgah sebentar di Metro ratusan RM lagi fulusku terbang.. Hihihi..rye kan setahun skali so xsalah kan klu kite berbelanja. Thx kat atok tolong aku dlm membeli baju melayu utk ayahku.. Hahahaha..mmg sgt2 lucu atok bile ko sarung baju melayu yang sebesar saiz ayah aku. 

Dah puas dan penat berjalan di Times kami kembali ke Plaza Rakyat semula utk berbuke puase. Kitorg decide berbuke di KFC reramai. Hahaha..time ni mcm2 hal berlaku. Terserlah kesengalan geng2 aku. Kesengalan ini ditimbulkan oleh atok.. Lalalala.. sgt2 lucu apabila gelagat atok dibayangkan semula..

Journey kitorg tamat di KFC. Seharian kitorg berjalan. Penat memang penat. Namun kepenatan ini sudah berbayar apabila kegembiraan jelas terpancar di wajah sahabat-sahabatku. Kitorg terus menaiki bus untuk kembali ke kolej masing-masing. Neway thx a lot atas memori indah ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...