Followers

Rabu, 3 November 2010

:: sAyE mAhUkAn dEkAn Lag! ::

Tinggal beberapa belas hari lagi sebelum aku mengharungi saat suka dan duka ini. Suka bila mana aku dengan bangganya keluar dari dewan peperiksaan dan berkata 'AKU PASTI A'. Dan duka bilamana aku keluar dari medan perjuangan itu dengan muka yang menunduk mencecah bumi yang aku pijak.

Ape pun yang berlaku, aku masih mahukan DEKAN lagi untuk semester ini. Berbekalkan usaha dan tawakal, biarlah Allah sahaja yang menentukan. Harapan, biar aku sakit untuk semester ini, namun hasil kepada segala kesakitan aku adalah senyuman ayah dan ibuku bilamana keputusan keluar penghujung tahun nanti. Mereka mengharapkan yang terbaik dariku dan aku pasti tidak akan mensia-siakan harapan mereka untuk kali yang kelima. Biarlah mereka tidak tahu kesusahanku di sini asalkan mereka dapat merasai kejayaanku nanti.

Untuk beberapa ketika, aku WAJIB menjauhi semua provokasi-provokasi yang berlaku di luar. G.luck untuk bloggers yang bakal menghadapi atau tengah berdepan dengan saat genting ini.. hehe.. daaaaa..


8 ulasan:

  1. mudah-mudahan kita mendapat anugerah DEKAN bersama-sama.amin

    BalasPadam
  2. fulamak. aku respek la semangat camtu. semoga dapat anugerah dekan. Amin

    BalasPadam
  3. amin~
    gud luck yeahhh..
    err..
    I pon nk dekan gk...
    and one more thing, u wt la tag 25 prkara ttg u.
    cm i punyer.
    jz nk tao jer..
    daaaa

    BalasPadam
  4. korunk sume thx tau!! doakan utk saye n kengkawan y bakal berjuang utk final nanti.. doakan jugak supaya sye antara insan y terpilih menjadikan PTPTN sebagai biasiswa.. haha..

    Arine: okei.. t sye tag 25 perkara ttg sye.. bce tau

    BalasPadam
  5. pasal ptptn tu stuju sgt2...hhahah jimat...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...