Followers

Rabu, 13 April 2011

Megat Rayyan Zhafran b. Megat Zulkarnain: Permata Yang Tiada Nilai Taranya

Alhamdulillah, hampir 9 bulan aku tertunggu-tunggu melihat 'beliau', akhirnya aku mampu untuk melihatnya walau hanya di alam maya. Hatiku puas setelah hampir 9 bulan ku tunggu kehadirannya. Dengan kuasa Tuhan, akhirnya kami dipertemukan.

Cetttt! Macam nak jumpe boyfie je ayat kat atas! Jangan salah anggap ye, c Rayyan yang saya maksudkan ialah anak sedara pertama yang telah melihat secara kelip-kelip dunia nie pagi semalam. Rayyan si baby yang songsang sebab dia buas kot dalam perut mama die! Jadi, mama Rayyan saket siket la sbb kene operate time lahirkan Rayyan semalam.

Sampai sekarang, Rayyan tak boleh rasa susu mama dia lagi sbb mama dia xmampu utk bangun! Bisa-bisa pisau masih terasa bak cakap mamanye la kan? Jadi, skrg Rayyan hnya minum susu Anmum saja. Kesian Rayyan, lagi kesian kat mama Rayyan tau!

Besar nanti jadi anak yang soleh ye Rayyan. Tengok mama Rayyan tue saket tp still tersenyum sbb tengok Rayyan senyum sambil tido! Nanti, auntie balek cium Rayyan tau..




Profile Rayyan:

~ Megat Rayyan Zhafran b. Megat Zulkarnain

~ 3.7 sumting kg berat si Rayyan

~ Hospital Tuanku Fauziah tempat Rayyan Lahir kan....

~ Rayyan si baby hensem!

~ Rayyan bakal jd mangsa cium auntie2 nya!


Comel x si Rayyan tembam ni


 Mata Rayyan sepet macam mamanya



Rayyan si baby hensem



Rayyan suda pandai senyum2



Lepas minum susu, Rayyan tido tepi mama la ok!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...