Followers

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 11 November 2010

:: Hoyye, Hoyye, sUdAH bAeK dEmAm ::

Hoyye.. hoyye selepas empat hari kOt demam, cik Ayu sudah bley menggedik semula di belog. Saye suda tidak demam. Macam bebudak je kene ujan ckit je pun suda demam empat hari. Sangat memalukan anak dara yang berumur hampir 22 tahun mempunyai antibodi yang memang terlalu kOndem! Huh..

Tenkiu untuk rumet. Time saye demam sanggup dia sanggup tinggalkan study untuk jenguk saya di dalam bilik. Time tue saye masih tido sambil dibaluti selimut. Tiba2 rasa sejuk di atas kepala. Rupa-rupanya dia basahkan tuala dan letakkan atas kepala saya. Uhhh.. Cik Sue, saya sangat terharu taw! Mesti bakal hubby Cik Sue nak demam selalu nanti.. Hehe.. Nie la muka Cik Sue kesayangan saya.

cik sue single tau. >,<


Pastu tenkiu jugak untuk Cik Endang. Dia sangat baek. Afta Cik Sue menuamkan kepala saya, Cik Ndang yang comel pulak masuk. Dia hulurkan panadol sambil cakap 'Nah, kau makan ubat nie. Muke kau da macam kucing'. Hahaha.. Comel kan muke saya time demam aritu sampai Cik Ndang cakap comel macam kucing. Ekceli, dia sedang memerli mata saya. Hah, nie la Cik Ndang yang kiut 2. Oppss.. jangan tengok lama2 taw! Dia suda berpunya..

 awas! ini sudah berpunya. tetttt.


Ehem.. ehem.. Last skalik mesti dia kuciwa saya letakkan dia yang paling last. Tenkiu bebanyak kat 'pakcik' saya. Time saya demam dia juga terlalu kerap menasihati saya. Suruh mam ubat tak nak. Suruh minum air pun tak nak. Sepanjang saya demam, tugas utama dia memujuk. Sampaikan semalam beliau hampir menangis akibat letih memujuk saya. Btw, sayang pakcik ok! Terima kasih dan tahniah sebab sekarang awak sudah pandai pujuk saya sampai saya berhenti menangis. Yezzz, awk sudah pandai pujuk. Lepas ni, saya mau nanges banyak2 lagi.

 Pakcik.. ahaks >,<


Last skalik, tenkiu sume. Tenkiu bebanyak. Hanya Allah yang bisa membalas kebaikan korang. Makcik2 Bedah sangat baek! Hoyye >,<

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...