Followers

Jumaat, 12 November 2010

:: ALhAmdUL!LLaH, mEReKa sUdAH sAH ::

Giler, nebes macam bakal suami sendiri jek yang akad nikah. Alhamdulillah, bergelar suami isteri jugak mereka. Tahniah untuk kawan dunia akhirat saye Mira Amira dan Khairul Nizam . Sedih giler kOt xdapat tengok detik bahagia dia mencium tangan suaminya lantas suaminya mencium dahinya. Sumpah Mira, jeles!
 Sempat menghantar pesanan ringkas bertanya tentang perjalanan majlisnya. Alhamdulillah, selesai jua akhirnya. Itulah kemudahan dan keberkatan jika hubungan itu Halal. Nie ayat-ayat orang gumbira bila sudah berjaya diakad nikahkan.. 'semua dah selamat. hehehe.. dah susah nak p rempit dah'. Adeii, Mira, Mira.. hubby sayang sungguh laaa. Hahaha..

Sumpah! sangat jeles Mira sudah kawen. Mira suda tinggalkan 4 orang kawan-kawannya yang lain. Maknanye Mira kene bagi kitorang baby yang comel-comel dulu. Yezzz, vogue mummy coming sOon. Hahaha.. Mira.. pape pun ang tetap yang terkiut di hati kami sume. 

Pesan anak dara pada bakal mak budak ' SELAMAT MELAYARI WEBSITE RUMAH TANGGA DENGAN SABAR'. Dugaan berumah tangga adalah dugaan terhebat buat suami isteri. SemOga tabah-tabah selalu oke lepas nie. Jaga hubby bebaek k.

comelnya mira dan suami. sumpah! jelez.. 
(gambar skdr hiasan)



dia kawan dunia akhirat saya. sumpah syg giler kat ang mira.. :-(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...