Followers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 25 Oktober 2010

:: 1 MaLAys!A sEjUtA pU!S! ::

Sabtu lepas kitorang keluar dengan misi ke Perpustakaan Negara. Buku pegi nak baca buku tapi pegi untuk sertai 1 Malaysia Sejuta Puisi yang berjalan selama 34 jam tanpa henti. Program ini merupakan program yang dianjurkan dengan kerjasama Malaysia Book of Record. Jadik, motif kitorang nak join puisi dan nak dapatkan sijil yang berharga tue. Hehehe..

Kitorang nie bley dikatakan wakil budak-budak Pengajian Malaysia la hari tue. Hehehe.. Nie bley dikira pengalaman pertama aku dan membe yang lain. Adeyyy.. sangat menjengkelkan, aku macam budak yang tak pernah berkomunikasi depan orang ramai. Abis menggeletar kaki tangan. Walhal bukannya ada ape pun. Hanya alunkan puisi saja. Betul kan cakap orang bukan senang berkomunikasi depan khalayak ramai. Tak semestinya, orang yang pandai tahu untuk berkomunikasi dan mengawal rasa gugup depan khalayak umum.

Terkesima tengok kawan yang lain berpuisi. Tade langsung rasa gugup macam aku walaupun dorang tade pengalaman lagi mengalunkan puisi di depan khalayak ramai. Motif kitorg ingin menimba pengalaman dan yang penting sijil.. Itu saja niat kitorang menuju ke Perpustakaan Negara sabtu lepas.

Yang penting, enjoy =))








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...