Followers

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 30 Julai 2010

:: pENgEMbarAaN sEMeStEr 5 bErMuLa ::


Rasanya kuliah baru 3 minggu bermula, tetapi seakan lamanya di UPSI. Walaupun semester baru sahaja dibuka, tetapi saya telah menghabiskan banyak masa di sini. Untuk semester ini sahaja, saya sudah melibatkan diri dengan beberapa aktivit yang membabitkan kolej kediaman.

Antara aktiviti yang pernah melibatkan saya sebagai AJK Perhubungan Awam dan Antarabangsa Dynamicz Inside ialah program membuat kertas kerja. Seminggu saya berkampung di Za'ba. Dalam masa yang sama juga. saya turut terlibat dalam pendaftaran pelajar baru untuk semester ini.

Sebaek sahaja selesai seminggu berkuliah di UPSI, saya dan 4 orang lagi ajk blok telah dipilih menjadi fasi untuk pelajar ambilan baru. Macam2 pengalaman yang saya kumpul di awal semester ini. Dan yang terkini, bakal berlangsung pada hari Ahad ini ialah Family Day Dynamicz Inside. Hope.. semua pengalaman ini bakal mematangkan dan memberikan pengalaman yang berharga untuk saya sebelum bergelar guru nanti.

Tugasan saya tidak berakhir di sini sahaja, ajk perhubungan awam dan kebajikan blok D masih mempunyai program blok yang besar bersama anak-anak yatim. Semoga program yang bakal berlangsung pada bulan Ramadhan ini, dapat berjalan dgn lancar.

Nie belog saye.. so pict saye plg atas ye ;)

malam last jadi fasi ;)

 g pasar malam n settlekan hal kat pekan.. hek3
 
 Malam Reging Za'ba

hehe ;)

tersungkur jatuh.. doraemon pun gelak.. haha

time g kajang.. weee.. luv it

b4 minggu orientasi pelajar baru
sahabat y banyak memberi dorongan pada saye :)


hehe :P

kami di PC

berborak dgn anis sampai xhengat!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...