Followers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 28 Disember 2009

:: AssIgNmENt Oo AssIgNmENt ::

1st kuliah yang agak menyenangkan hearty. Kuliah perbandaran dengan Dr.Rahimah sebagai PA aku. Sumpah 1st time baru nampak & tau muke Dr. macam 2. Tue pun tergerak hearty aku bertanya pada hosmetku. "Zila, nie Dr.Rahimah ke? Aku amat terkedu melihat wajah PA ku. Sangat muda dan cantik rupanya.


Ade 3 assignment yang perlu diselesaikan untuk bulan pertama. 2 assignment berkumpulan dan 1 lagi assignment individu. Abaikan asgment berkumpulan dulu coz aku kene siapkan asgmnt individu untuk scor 10% carry mark. Isu yang perlu dicari ialah isu yang berkaitan dengan perbandaran .


Aku kene rushing bermula dengan malam ini juga. Amaran Dr.Rahimah, jika anda xtepati masa, akan memberi impak pada carry mark. Amaran yang paling menggerunkan setiap mahasiswa dan mahasisiwi UPSI. Insyaallah akan mencuba yang terbaek untuk sem ini.


Azam.. kurangkan segala rungutan dalam membuat assignment.


=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...