Followers

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 28 November 2009

:: RaYa kOrbAn + bAjU rAYa pUn tErkORbAn ::

Urmm.. sedey giles raya haji tahun nie. Bukan sedey sebab lembu terkorban, tapi sedey sebab baju rayaku terbakar. Terkorban dek iron. Huwaaa.. Baru je 2 kali pakai baju tue. Kalau murah aku xkesah tapi... huwarghh.. sedey :((.

Rasa macam nak giler pun ade tengok baju 2 rentung dek iron. Baju yang paling mahal pernah aku miliki. Hampir RM 200 aku membelinya dan baru 2 kali aku menyarungkan di badanku baju 2 dah terkoyak. Meraung aku di pagi raya. Tade semangat dah aku pagi raya semalam.



Pape pun aku akan try mengotter baju tue. Baju fav aku dah terbakar ckit la. Hanya sedikit. I/allah try dapatkan duet untuk membeli yang baru. Yang paling aku kesal, bcoz of baju 2 kaler coklat. My fav kaler. Kecuaian mengundang padah.


Pengajaannya kain yang xbley diiron ta payah iron la. Padan ngn muka aku. Nak melawa sangat last2 pakai baju buruk. Padan muke ko..


Kini.. aku tade mood lagikk.


=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...