Followers

Selasa, 18 Ogos 2009

:: KoIr KOnVo UPSI (I LikE) ::

Tanggal 12 & 14 hb ogos 09 pelajar-pelajar pengurusan kok yang menyertai kelab koir telah diundang khas oleh ketua jabatan (KJ) Fakulti Muzik utk mempersembahkan koir kpda para graduan upsi yang bru je selesai bergraduan beberapa hari lepas.

Wah..syok giler beb..ngeee..smpai blink2 pnyer syok. Bukan ape dpt pujian dr pro2 canselor UPSI gitu..heeeeeee.. Dah 2 ni antara detik manis aku dpt tgk live graduan trime ijazah.. Time 2 rasa cam terkedu seketika membayangkan detik manis yg bakal aku tempuhi 2012 nanti. insyaallah. Korg yang xterlibat koir xdpt kan tgk graduan trima ijazah dpn2 mata kan? ngee**

Overoll..njoy gile la amik kok koir sem ni. Lect pn ok.. Thx en Latip byk tlg kitorg. Walaupun xde latihan sbb bru je blk cuti H1N1 tp semangat En Latip membantu kitorg sume sgt2 dihargai. Kenangan berkoir sem ni mybe merupakan slh 1 kenangan terakhir sebelum aku menamatkan pengurusan kok sem depan.. Huh..siksa sgt tp sem ni cm njoy jek..heeee..

Lastly.. thx 4 member2 yg bg kerjasama. Abadikan segala memori indah ni k.. Wah..sedey plak.. K la..xleh cite byk2 sbb asgmnt xsiap g..ngeee..blink***






2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...